fbpx

Strategie

Home/Archive for "Strategie"

Sportnatuur en Sport2Inspire slaan de handen in één om Sportnatuur als sportmarketing initiatief in de markt te zetten. Het doel is om het concept Sportnatuur te realiseren om sport en de natuur meer met elkaar laten te verbinden. Sportnatuur is een concept als sportieve en toeristische aanjager, die op lokaal en regionaal niveau de sportomgeving […]

Read more

Sport2Inspire gaat de gemeente Haaksbergen adviseren en ondersteunen. Sport2Inspire, dat gevestigd is in Haaksbergen gaat samen met Haaksbergen promotie en verschillende lokale stakeholders de mogelijkheden, de positionering en propositie in kaart brengen voor het organiseren van een groot sportevenement. Martijn van der Lee oprichter van Sport2Inspire over deze samenwerking: “Wij zijn erg trots dat wij […]

Read more

Sport2Inspire gaat Carel Lurvink de commerciële en maatschappelijke waarden van sponsoring verder laten ontdekken. Het familiebedrijf, dat als missie heeft werkomgevingen schoner en veiliger maken, heeft zich in 125 jaar tijd ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland. Carel Lurvink is onder andere op marketing- en communicatiegebied volop in ontwikkeling. De schoonmaakartikelen […]

Read more

Sportaal is het sportbedrijf van Enschede en stimuleert mensen om (samen) te sporten en te zwemmen. Dit door in Enschede sportactiviteiten te organiseren, voor veilige en schone sportaccommodaties te zorgen en sporten voor iedereen bereikbaar te maken. Sport2Inspire gaat het grootste sportbedrijf van Twente ondersteunen bij de realisatie van de marketingstrategie met heldere kaders om […]

Read more

De FBK Games en Sport2Inspire werken samen aan activatie concepten voor potentiële partnerships. De FBK Games zijn volop in ontwikkeling. Tijdens de laatste editie waren er dj’s en een band voor de muziek, vuurwerk bij de opkomst van atleten, een wavelight en zogeheten battles tussen de topatleten. Daarnaast zoekt de FBK Games nog meer na […]

Read more

Sporten toegankelijk maken voor iedereen! Dat is het doel van Decathlon. Wij zijn heel trots dat Sport2Inspire mag helpen bij het bedenken van een creatief concept voor de activatie van Decathlon tijdens de Enschede Marathon. Sport2Inspire gaat ook adviseren bij de op te zetten partnerships binnen het bewerkingsgebied van Decathlon Enschede. Decathlon is de grootste […]

Read more

Sport2Inspire gaat Gemeente Borne adviseren bij het project ’t Wooldrik Het is de wens sportpark ’t Wooldrik een boost te geven. Een renovatie en uitbreiding van het zwembad, een extra sporthal, een bewegingspark, uitbereiding van de beachvelden en gezamenlijke vergader-, bestuurs- en horecaruimtes moet daaraan bijdragen. Het nieuwe ‘t Wooldrik moet veel méér worden dan […]

Read more

In opdracht van HSC’21 adviseert Sport2Inspire de sponsorcommissie van de voetbalverenging uit Haaksbergen en stelt het een sponsorplan op. HSC’21 is een club opgericht op 21 juni 1921 en in de loop der jaren uitgegroeid tot één van de grootste voetbalverenigingen uit de regio. Het eerste elftal van de club speelt al bijna 30 jaar in […]

Read more

Sport2Inspire gaat deze ambitieuze sporter helpen een goede commerciële en communicatieve strategie te ontwikkelen om op deze manier de randvoorwaarden voor het behalen van de sportieve doelstellingen in te kunnen vullen.

Read more

In opdracht van de Eredivisie CV adviseerde Sport2Inspire, in samenwerking met SEE Agency, de Eredivisie over een implementatie van een nieuw sportmarketing initiatief. Het doel was om een strategisch businessplan te realiseren voor een centraal Ticketingplatform waarop de latente fan zich oriënteert en zijn / haar voetbalkaarten koopt! Deze opdracht is uitgevoerd in opdracht van de Eredivisie […]

Read more