Dienst: Strategie & Concept
Voor meer informatie: info@sport2inspire.nl
In opdracht van de Eredivisie CV adviseerde Sport2Inspire de Eredivisie over een inplementatie van een nieuw sportmarketing initiatief. Het doel: een strategisch businessplan te realiseren voor een centraal Ticketingplatform waarop de latente fan zich oriënteert en zijn/haar voetbalkaarten koopt.
Sinds 1997 hebben de achttien Eredivisieclubs zich verenigd in de Eredivisie CV. De Eredivisie CV behartigt de belangen van de Eredivisieclubs op zowel nationaal als internationaal niveau. Daarnaast is de Eredivisie CV actief om namens de 18 Eredivisieclubs zoveel mogelijk voetballiefhebbers te verbinden met de eredivisie, door een gezonde exploitatie van de divisie, die tevens hoogwaardig en aantrekkelijk is.
Marc Rondagh | Business Development Manager bij Eredivisie CV over de samenwerking met Sport2Inspire en Martijn van der Lee:
“Samenwerken met Martijn levert je veel kennis en energie, het unieke aan hem is verder dat hij heel snel kan schakelen tussen enerzijds strategische denken en anderzijds operationeel handelen. Bovendien is Martijn een uitermate prettige persoonlijkheid.