fbpx

Sport2Inspire

Sport2Inspire gaat Carel Lurvink de commerciële en maatschappelijke waarden van sponsoring verder laten ontdekken. Het familiebedrijf, dat als missie heeft werkomgevingen schoner en veiliger maken, heeft zich in 125 jaar tijd ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland.

Carel Lurvink is onder andere op marketing- en communicatiegebied volop in ontwikkeling. De schoonmaakartikelen en -producten van Carel Lurvink worden overal ter wereld gebruikt en dus ook in de sportwereld. De link met, en de maatschappelijke en commerciële mogelijkheden van, sport wil Carel Lurvink nog meer inzetten voor de positionering van het merk. Sport2Inspire gaat helpen om heldere kaders neer te zetten die aansluiten bij het imago en beleving van het merk.

Resultaat

de opdrachtgever aan het woord:

Sports2Inspire heeft ons geholpen bij het koppelen van onze bedrijfsdoelstellingen aan onze sportsponsorinitiatieven. Via een interactieve inspiratiesessie hebben we een duidelijker beeld gekregen welke thematiek we kunnen koppelen aan onze sponsoractiviteiten. Samen met Sport2Inspire hebben we duidelijke sponsor doelstellingen bepaald die we samen gaan halen de komende jaren. Als e-commerce speler en groothandel in schoonmaak- en veiligheidsartikelen zijn we elke dag bezig met MVO en de footprint die we achterlaten. Via Sports2Inspire hebben we dit kunnen koppelen aan het sponsorschap van Team Sunweb, FC Twente en de Military Boekelo. Door Martijn zijn ervaring binnen de sportwereld en onze marktkennis hebben we een duidelijke strategie bepaald. Uit deze strategie zijn verschillende activaties ontwikkeld die nu samen met Sports2Inspire uitgerold worden.

–          Joris Krabbenborg, Marketing Manager, Carel Lurvink B.V. –

carel lurvink

opdrachtgever

-

missie

-

opdracht

Sport2Inspire gaat Carel Lurvink de commerciële en maatschappelijke waarden van sponsoring verder laten ontdekken. Het familiebedrijf, dat als missie heeft werkomgevingen schoner en veiliger maken, heeft zich in 125 jaar tijd ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland. Carel Lurvink is onder andere op marketing- en communicatiegebied volop in ontwikkeling. De schoonmaakartikelen en -producten van Carel Lurvink worden overal ter wereld gebruikt en dus ook in de sportwereld. De link met, en de maatschappelijke en commerciële mogelijkheden van, sport wil Carel Lurvink nog meer inzetten voor de positionering van het merk. Sport2Inspire gaat helpen om heldere kaders neer te zetten die aansluiten bij het imago en beleving van het merk.

resultaat

-

Review

Sports2Inspire heeft ons geholpen bij het koppelen van onze bedrijfsdoelstellingen aan onze sportsponsorinitiatieven. Via een interactieve inspiratiesessie hebben we een duidelijker beeld gekregen welke thematiek we kunnen koppelen aan onze sponsoractiviteiten. Samen met Sport2Inspire hebben we duidelijke sponsor doelstellingen bepaald die we samen gaan halen de komende jaren. Als e-commerce speler en groothandel in schoonmaak- en veiligheidsartikelen zijn we elke dag bezig met MVO en de footprint die we achterlaten. Via Sports2Inspire hebben we dit kunnen koppelen aan het sponsorschap van Team Sunweb, FC Twente en de Military Boekelo. Door Martijn zijn ervaring binnen de sportwereld en onze marktkennis hebben we een duidelijke strategie bepaald. Uit deze strategie zijn verschillende activaties ontwikkeld die nu samen met Sports2Inspire uitgerold worden.
Joris Krabbenborg
Marketing Manager, carel lurvink b.v.