Al meer dan 129 jaar kunnen organisaties bij Carel Lurvink terecht voor producten die bijdragen aan een schone en veilige werkomgeving.
Het familiebedrijf, dat als missie heeft werkomgevingen schoner en veiliger maken, heeft zich in 125 jaar tijd ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland.
Sport2Inspire heeft Carel Lurvink de commerciële en maatschappelijke waarden van sponsoring verder laten ontdekken. Carel Lurvink is onder andere op marketing- en communicatiegebied volop in ontwikkeling. De schoonmaakartikelen en -producten van Carel Lurvink worden overal ter wereld gebruikt en dus ook in de sportwereld. De link met, en de maatschappelijke en commerciële mogelijkheden van, sport wil Carel Lurvink nog meer inzetten voor de positionering van het merk.
Sport2Inspire heeft geholpen om heldere kaders neer te zetten die aansluiten bij het imago en beleving van het merk. "Via een interactieve inspiratiesessie hebben we een duidelijker beeld gekregen welke thematiek we kunnen koppelen aan onze sponsoractiviteiten."