fbpx

Sport2Inspire

decathlon | kipsta

opdrachtgever

De Fanny Blankers-Koen Games, ook wel de FBK Games genoemd, is een jaarlijkse IAAF World Challenge wedstrijd gehouden in Twente (Hengelo). Afgelopen jaar zijn de FBK Games benoemd tot werelderfgoed van de internationale atletiekfederatie. De wedstrijd bestaat uit een hoofdprogramma voor atleten van internationaal niveau. Dit jaar kun je de wereldtop van de atletiek in Twente aan het werk zien op 9 juni 2019 in het FBK stadion te Hengelo .

missie

De voetbalsport toegankelijk maken voor iedereen! Dat is het doel van Decathlon | Kipsta. ​

opdracht

De FBK Games en Sport2Inspire werken samen aan activatie concepten voor potentiële partnerships. De FBK Games zijn volop in ontwikkeling. Tijdens de laatste editie waren er dj's en een band voor de muziek, vuurwerk bij de opkomst van atleten, een wavelight en zogeheten battles tussen de topatleten. Daarnaast zoekt de FBK Games nog meer na partnerships met (potentiële) sponsoren. De FBK Games zoekt naar gelijke waarden en doelstellingen die beide kan versterken. Een intensievere samenwerking die voor beide partijen echt voordeel oplevert, dat is het uitgangspunt. Sport2Inspire is gevraagd om mee te denken bij de totstandkoming van deze partnerships door creatieve concepten te ontwikkelen.

resultaat

Wij ondersteunen Decathlon | Kipsta in het meerjarenplan om met partnerships echt te winnen. Daarbij zetten wij ons netwerk en expertise in en ondersteunen wij het team die verantwoordelijk is voor deze partnerships.

Review

"Wij hebben de samenwerking altijd als erg positief ervaren. Buiten het feit dat het altijd prettig communiceren is met elkaar, laat sport2inspire ons net anders tegen dingen aankijken. Buiten de opdracht om hebben we veel opgestoken van de kennis van Martijn als het gaat om branding, activaties en hoe je bijvoorbeeld het maximale uit partnerships haalt."
Pascal te Kopple
Leader Kipsta Football Clubs